Укрзалізниця хоче запровадити нові онлайн послуги для пасажирів

Керівник ПАТ “Укрзалізниця” Євген Кравцов повідомив, що у планах компанії – впровадження нових онлайн-сервісів уже в цьому році.

Про це Кравцов інформує на офіційному сайті ПАТ “Укрзалізниця”.

Серед послуг, які надаватимуться онлайн – замовлення групових квитків, купівля місць для людей з інвалідністю, оформлення проїзного документу для перевезення авто у спеціальному вагоні.

Також у компанії планують створити “лист-очікування”, в який потраплять покупці, яким не вистачило квитків на бажаний рейс. Якщо місце звільниться, потенційних покупців повідомлять про наявність квитка.

В “Укрзалізниці” зазначають, що такі послуги – дуже доцільні, адже близько 50% квитків за минулий рік пасажири придбали через онлайн-сервіси.

Як повідомила прес-служба компанії, більшість опцій планується активувати цього року. За словами голови правління "Укрзалізниці" Євгена Кравцова, серед послуг, які можна буде оформити онлайн – замовлення на групові перевезення пасажирів, замовлення вагона з місцями для людей з інвалідністю, замовлення перевезення авто у вагоні-автомобілевозі. 

Також планується введення послуги "лист очікування", коли пасажир отримує повідомлення про появу в продажу необхідних йому проїзних документів. 

Зазначається, що з'являться також онлайн-новації та для клієнтів з сектора вантажних перевезень. 

"Укрзалізниця" планує, зокрема, провести істотний реінжиніринг процесу планування вантажних перевезень, що дозволить перейти від традиційної системи місячного планування до системи управління замовленнями на період фрахтового року", – йдеться в повідомленні. 

Завдяки цьому клієнти зможуть самостійно керувати замовленнями та нести встановлену відповідальність, в тому числі й фінансову. 

"Крім цього, у планах компанії – розширити спектр додаткових послуг, що надаються клієнтам для організації вантажних перевезень. Зокрема, з'явиться можливість замовити тягу або "нитки графіка", – цитує прес-служба Кравцова. 

Источник